Întrebări frecvente
Proiectele pot fi înscrise pe platforma www.solutiipentrucomunitate.ro în intervalul 9 octombrie 2024– ( 8 ) 12 noiembrie 2024.
2. Cui îi este dedicată campania de granturi?
Campania este destinată exclusiv organizațiilor non-guvernamentale înființate de cel puțin 2 ani sau instituțiilor de învățământ care îndeplinesc condițiile de eligibilitate.
3. Câte proiecte poate înscrie o organizație non-guvernamentală?
Fiecare participant are dreptul să înscrie maximum 2 proiecte, care să răspundă criteriilor de eligibilitate din regulament. Dacă un participant va depune mai mult de două proiecte, vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei numai primele două proiecte înscrise, conform ordinii cronologice, restul fiind respinse fără a fi verificate / analizate.
4. Care sunt temele în care trebuie să fie încadrate proiectele?
Proiectele înscrise în campania de granturi trebuie să răspundă unei nevoi a comunității din zona de sănătate, educație sau mediu. Pentru a vedea lista completă a subcategoriilor cuprinse în cele 3 mari teme, vă rugăm să consultați regulamentul campaniei.
5. Există condiții salariale pentru persoanele care implementează proiectul?
Cheltuielile salariale cu angajații proprii incluzând contribuții la stat, impozite etc. prevăzute în buget trebuie să fie mai mici decât 25% din valoarea bugetului total. Pentru mai multe detalii, consultați articolul 7.4 din Regulament.
6. Care sunt criteriile de jurizare?
- Impactul proiectului (50 de puncte din cele 100 de puncte maxime aferente notei finale)
- Coerența și eficiența proiectului (30 de puncte din cele 100 de puncte maxime aferente notei finale)
- Sustenabilitate (20 de puncte din cele 100 de puncte maxime aferente notei finale)
7. Cine jurizează selecția proiectelor?
- Laurențiu Luca – Synevo România
- Alexandra Moisescu – Synevo România
- George Istrate – Asociația Medicover
- Lăcrămioara Botezatu – CSRmedia.ro
- Teodora Tompea – Jurnalist Digi24
8. Care este valoarea granturilor oferite în campanie?
La fel ca în campaniile anterioare și în această ediție finanțăm 10 proiecte, cu granturi de până la 15.000 euro. Noutatea constă în reorganizarea numărului de proiecte înscrise per categorie, respectiv 4 proiecte la Sănătate, 4 proiecte la Educație și 2 proiecte la Mediu.
9. Există condiții de comunicare a proiectelor selectate?
Da, fiecare proiect selectat va comunica pe baza template-urilor pe care le vom pune la dispoziție și pe care le veți primi în momentul semnării contractelor de sponsorizare.
10. Există un formular de înscriere astfel încât să ne fie facilitată completarea online a datelor din contul de utilizator?
Da, în contul de utilizator veți regăsi formularul de înscriere în format Word, pe care vă recomandăm să îl completați anterior cu toate datele necesare.
11. Există un model de buget predefinit?
Da, la articolul 7.5 din Regulament veți regăsi un model de buget pe care vă rugăm să îl luați în considerare atunci când completați bugetul proiectului și îl adăugați la câmpul “Descriere” din formularul de înscriere.